Sidor

torsdag 16 juni 2016

Inte friskt!!

Mejlbombade visst min egen blogg idag. Det är ju inte klokt!! Vad är det för fel på min mejl??
Jahaja... Ringde min bror o frågade vad det var frågan om och han sa bara att det mesta löser sig om man startar om luren... Så nu har jag gjort det så får vi se sen då. Hahaha!!! Älskar att jag är så sjukt oteknisk!!!
Nu firar jag in semestern med polly och Cola. Sjukt gott!
Imorgon är båda pärona i den här familjen lediga och då ska vi ta gossen till Enköping på endurogrejset som är där. Fast Elliot och Fredrik har hängt där både igår och idag. Och Elliot har fått så fina (?) skydd som en endurokille bytt på sin hoj. Nå skydd till handtaget och förgasaren (?!!??) som numer alltså ligger på soffbordet. Blir bra när gossen får lekstugan så kan vi dumpa av lite sånt där skrot därinne...
Nämen nu kör vi då.... Får se om jag mejlbombar mig själv igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar