Sidor

onsdag 22 mars 2017

Lillemans favoriter...

Igår kom ett paket med lite kläder till Elliot (vem annars...? ;) ) och dom här tröjorna vart ena riktiga favoriter!! Den grå hade han på dagis idag och var så mallig imorse vid lämning. Han skulle visa alla! Den andra, med guldkrokodilerna var lite stor, så den läggs i framtidshögen. 99 resp. 249 spänn på hm, lite i dyraste laget den för 249 tycker jag, men den var ju så cool så det var bara att slå till! Fick säkert nån rabatt med så då känns det ju lite bättre... ;) jag brukar nästan uteslutande kolla in o handla i deras app nu för tiden. Så smidigt! Fast väldigt lätt att spontanshoppa. Och det är väl det som är meningen kan jag tro. Hahaha! Jag = helt rätt målgrupp... nä nu är det lika bra att gå o lägga mig (sig...?) så jag orkar köra igenom protetiken imorgon. Alltså hjälp vad allt känns som ett jäkla myller i skallen. 4 veckor till provet, men det är lika bra att repetera och åter repetera... det här blir tufft!
Jaja, lycka till då!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar