Sidor

onsdag 13 juni 2018

Fick mig ett gott skratt imorse!!!

Känslan när man startar fejsboken på morgonen och någon har jordens utlägg om att ett 30-tal blivit petad från dennes sida på INSTAGRAM, Inget personligt, men om man bara är ute för att snoka så ryker man. Man har då lagt ut för lite bilder själv (och ANTAGLIGEN inte lajkat tillräckligt av personens inlägg). Men jag säger bara tack, för det var ungefär jordens tråkigaste insta med bara en massa vinglas och selfies, ungefär 40ggr i veckan. Så sjukt ointressant. Hahaha!! Så fånigt att skriva ut det på fejjan... vad fånigt att inte avfölja på fejjan.  Kanske för att JAG ändå lägger ut rätt intressanta saker...??!!?? hahaha!!! (Självklart avföljde jag) Det gör det ju bara ännu lustigare, att riktigt göra en stor grej av att man tar bort några från instagram... som att det skulle vara en förlust, för de borttagna... jag säger bara tack!  Hahaha!!! Varför inte jag avföljt är väl för att det skulle bli sura miner i släkten tänkte jag.
Hahaha!!! Vad sjukt!!
Sjukt att jag fick känslor i kroppen av nåt så löjligt. Jag dör!! Måste ha fått solsting och vätskebrist!! Kanske även lite syrebrist...?!!! Hahaha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar