Sidor

lördag 2 mars 2019

Tomater i långa rader...

TÄNK om vi haft ett växthus!!! Shit vad med tomater jag skulle odla. Kolla bara vad dom gror, fröerna från förra lördagen!!! W. O. W!!! Men chilifröerna har jag nog tyvärr sumpat. Inte en endaste liten groddrackare som sticker upp.
I övrigt så är min familj borta. Elliot drog med farmor och farfar till deras stuga i Ockelbo igår och Fredrik åkte dit idag. Så jag är helt solokvist. Igen! Herremindag!!! Så mitt största bekymmer för dagen är väl hur jag ska orka släpa mig iväg för att käka på max. Eller det kanske kommer på andra plats. Det största bekymret är nog hur jag from nu, och fyra timmar framåt,  ska låta bli att stoppa nåt i truten. För jag har införskaffat mig en blekskena till uk och den ska jag sitta med precis nu helt enkelt. Fan då. Blev direkt tokhungrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar