Sidor

tisdag 19 november 2019

Det var på håret...

Jag överöstes med reklam om H&Ms designsamarbete, tänkte det var lika bra att kolla in. Var visst lite sent ute. Trots att endast 10 minuter gått efter releasen, fanns det nästan inga prylar kvar. Vad i?!?! Det tycker jag var dåligt faktiskt! Men jag lyckades klicka hem en bricka och ett fat. Jag är MEEEER än nöjd!!! Sjukt snygga! Jag ville helst ha två skulpturer i mässing, men det var ju stört omöjligt. Såg redan i fredags grejer ute på tradera, så det är väl där man får hålla span. Ooooom det nu ens är så viktigt öht...
Frågan är vart jag ens ska ha dessa två saker... men det blir säkert bra... Hahaha!!! Jag får verkligen hejda mig med shoppingen... men tänk vad tjusigt att göra en smörgåstårta av landgångsbröd på fatet. Det tror jag bara blir SÅ bra!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar