Sidor

söndag 19 januari 2020

Galet!!!

Fredrik och Elliot drog ju in till stan igår, när jag var typ medvetslös i soffan/sängen.
Jag kan ju berätta vad dom gjorde:
På Fredriks jobb ska dom börja installera ett filter (på tvättmaskiner i stora tvättstugor) som gör att vattnet in i tvättmaskinen är så rent så inget tvättmedel behövs. Dessutom tvättas det med kallvatten.
Eftersom det är lite nytt och kul så drog dom in med lite tvätt, handdukar och lillemans föris-ytterkläder. Andra ärenden gjordes givetvis. Åkte ej in enkom för tvätten. Det hade ju varit rent orimligt.
Synd att jag inte hade förebild, men det är ju helt otroligt!!! Bilden föreställer alltså min turbanhandduk som jag haft i flera år. Den har verkligen sett riktigt ofräsch ut (hur mycket jag än tvättat den),  jag är ju TYVÄRR inte orange i skallen av naturliga orsaker utan MÅSTE färga håret rätt ofta och det i sin tur färgar diverse frotté och textilier.
Nu ser den ju inte helt sprillans ny ut nu heller, men om jag ändå haft en före-bild skulle ni fatta hur sjukt fräsch den där hårturbanen blev efter en kalltvätt.
Jag säger bara WOW!!!
Behöver jag säga att dagiskläderna blev hur rena som helst??? Det blev dom!!
Toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar