Sidor

torsdag 4 augusti 2022

Utrensning…

Igår bestämde vi oss, dags att dra ett lass till återvinningen… vi började med en massa skrot från garaget. Kändes väldigt skönt!! När vi åkte hem sa vi att på söndag, då kan vi nog åka med ett till släp till återvinningen… dels så finns det ju massor av skrot kvar i garaget, men också i både tvättstugan och boden…. Vi bestämde oss för att iaf ta ett lass i månaden. Det är ju rätt trevligt där på återvinningen och så. Förutom när jag och Fredrik ryker i luven på varandra, hahaha, låt oss skylla på hangry… när vi väl kom hem hade vi kommit sams och var tydligen redo för att ta tag i boden direkt! Hurra!!! Vad vi var duktiga idag. En släpvagn till fylld och en massa krukor väntar på tvätt, Elliot får sköta det. Så kanske vi hinner med en loppis på söndag eller måndag. Ja, vi får se… hur mycket vi hinner och orkar. Nu är vi så trötta, jag och Ellis iaf, så vi chillar och snaxar. Jag kollar på Blown Away på Netflix. Den bästa serien jag sett, ny säsong ute NU!! Gött! Önskar man inte att exakt alla dagar kunde vara så här produktiva på hemmaplan. Jag känner mig så sjukt nöjd!!! En skön känsla som övervinner stressen över att det är långt kvar tills ordning råder på torpet…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar