Sidor

torsdag 18 maj 2023

Så var den lediga dagen slut…

… vilken tur det blir en kortdag imorgon… synd det blir en heldag i Fjärdhundra på lördag… hoppas verkligen det blir superfint väder osv… sjukt osugen på att inte vara hemma. Men det blir kul för Elliot med fotboll. Hela (långa) dagen…
Idag skruvade Fredrik fast bron på friggan, bra present på sin födelsedag. Bra jobbat Fredrik!
Jag känner vi mig peppad, måste hitta både det ena och det andra ut till friggan. Men först: fixa isolering och grejer… tror jag… eller jag vet inte… steg 1 blir väl iaf att måla utsidan! Steg två: planering med hjälp av syrran v.25. Japp… jag ska bara vara såååå lugn som en filbunke. En bra plan gör allt mycket smidigare!!
Ville iaf knäppa en bild på den fina blomman jag köpte imorse på eko. Men tyvärr blev det inte så bra bild… min telefon verkar inte knäppa så bra bilder… trist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar