Sidor

torsdag 30 maj 2024

Fästingsfest

Men alltså det var som en ÄNG bakom friggan. Men nu är det avslaget, jäklar i min låda. Körde lite ärevarv på övriga skrymslen och vrår. I shorts och badtofflor. Inte att rekommendera. Jäklar vad det flyger omkring… så man får väl räkna med ett gäng fästingar på dödköttet. Men det är ju ändå lite lustigt…. Han inte mer än starta trimmern innan Fredrik var tvungen att tipsa mig om att inte försöka trimma bort maskrosorna. På grusparkeringen. För det kan ju skvätta grus på både bilen och båten. Alltså… TACK FÖR INFO. Hade jag inte ens haft en tanke att köra grästrimmern på grusparkeringen förr, så kan jag LOVA att jag blev rejält upprymd och sugen på att just skjuta grus med grästrimmer på båt och bil EXAKT samma sekund som jag fattade vad det var han sa… Fredrik… han har verkligen låga tankar om mig…. Hahahaha!!! Herregud…
För övrigt tycker jag att honungsrosorna inte blommar… när är tiden för det egentligen? Måste googla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar