Sidor

fredag 6 september 2024

Skrotnisse

Det är väl jag… igår kom inte mindre än 3 paket hem. Ett från Temu… ibland undrar jag hur jag tänker när jag klickar i "bra att ha"… bla 3 uppsättningar plastkronor 7-7 ök och uk… men kanske blir nåt klipp och klistra nån gång… men en påse småtroll till en liten trollunge som fyller 3 år snart, det var verkligen bra! Trodde jag köpt minst 8 rullar gipsbinda, till att göra tjusiga strukturtavlor med. Kom bara 2 rullar. Riktigt ovärt får jag säga då… måste kolla upp… sen en skål i mässing som jag köpte på tradera och även denna skapelse. En brevhållare (?) att sätta på väggen. Mycket tjusig, men rätt liten. Jag är för dålig att kolla storleksangivelser osv… så den hiskeliga postlådan i grönt får väl komma upp den också då. Tyvärr… nä, nu får vi sätta fart här hemma! Det är fredag, några timmars jobb och skola, sen väntar helgen. Wihoooo!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar