Sidor

onsdag 16 juni 2010

Lunch!

Lunchdags på jobbet då. Det är så härligt när man har samma matlåda i flera dagar... NOT! Men det är ganska ok iaf. Pastalåda med bacon o rivna morötter till. Men jag orkar nog inte med det en dag till...

Andra dagen jag jobbar efter Rhodosresan.
Vi hade det så härligt! Varmt o skönt o bara slappa hela tiden i en hel vecka.
Och vad möts man av på Arlanda!??
Regn och rusk! Tröttsamt!!
Hoppas det blir bättre nästa vecka, för då börjar min semester igen.
LÄNGTAR!!
Då bara måste jag försöka lära mig att lägga in bilder här och lära mig hur min kamera funkar... Har ju haft den i ett helt år. Skäms!! men man måste ju hålla reda på så mycket saker o så... jobbigt helt enkelt.

Tänk om Fredrik kunde ta o komma med lite em-fika... Skulle sitta fint. Eller om jag någon endaste gång kunde ta o packa ner en frukt eller så i väskan på morgonen. Man blir ju bra sugen på ett mellis på eftermiddagen.

Nej nu lär jag kolla om det hänt nå på fb innan jag börjar jobba igen.

Morsning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar