Sidor

fredag 18 juni 2010

Spöken i sjukhuskorridoren...

Igår var en helt vanlig jobbdag, men den avslutades på ett lite bättre sätt!
Drog till Ackis o hälsade på familjen Sverin/Svensson, med Majken i täten, o passade på att hänga med dom innan dom far upp till Hälsingland idag.
Det drog ju ut lite på tiden (ok, ganska mycket då...)så jag vart väl inte så poppis när jag mötte en sjuksyrra vid halv-elva tiden.
Det är ju inte sååå härligt att gå ner själv i ett parkeringsgarage vid den tiden, så jag blev ju livrädd för den surtanten. Hon skulle dock åka 2 våningar längre ner med hissen som tur var!
När vi stod där drog hon upp en:KAM! vem KAMMAR håret egentligen?!?! gör ju skitont ju! och så körde hon en liten utfrågning. Sen hann hon inge mer för jag var framme och blev livrädd att jag skulle bli inlåst i nån vrå på sjukan. HUA!
För det vet man ju att det hänger mycket löst folk i dom där kulvertarna!! haha!! men hem kom jag iallafall om än lite skärrad...

Nu är det snart dags att fortsätta arbetsdagen efter lunchrasten och nedräkningen till semestern går vääääldigt lååångsamt...

mors i galorsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar