Sidor

torsdag 1 juli 2010

Stressveckor...

Eller jag menar semester...
Tänk vad man ska hinna med grejer när man har semester.
Jag blir helt slut och vet inte i vilken ände jag ska börja, vilket gör att jag skjuter upp o blir ännu mer stressad till nästa dag. SUCK!! vilken dålig spiral. Jag har fööör mycket jag vill göra. Vilket ilandsproblem...
Ska snart dra med Lena o kolla in nå perenner på en handelsträdgård här i krokarna ( jag är väl den i sverige som har minst koll på sitt närområde...) kanske lite ointressant, men det är ju på tiden att vi träffas. Och så kan man ju fika lite oxå, det gillas!!
Ska åka till Ikea i em o kolla om jag hittar nåt bra tyg, som jag kan klä in Hampus "säng" med. Han har ju fått en som har använts på jobbet för hundra år sen o skyltat sängkläder i, väldigt bra storlek till en hund. Hahaha. Han tycker den är jätteskön, bara han inte börjar hoppa i den... ;) det kanske kommer en bild, när jag lärt mig lägga in... SUCK!! det är ju så myket jag måste lära mig. Snark, tillåt mig somna en stund...
Dags att skynda sig, har ju en del grejer att fixa med innan jag kan dra. Smörja mig, borsta håret o annat som bara tar sån tid... Hahahaha kan jag få en personlig assistent tack!

Hoppas jag inte går vilse i spenaten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar