Sidor

onsdag 21 juli 2010

Buhuuuu!!!

Jag vill att min kusin ska komma tillbaka!!
Hela familjen var hos oss igår (kusin o hennes familj alltså) o det var så mysigt o kul. Synd att det går så fort bara!
Och så fick jag massor med paket. DET var nästan det bästa ;) hahaha!! fick godis, en bok och en luftmadrass till poolen. Underbart!!! hoppas på att helgen blir solig o fin så att jag kan ligga i plasket o bara njuta. Kanske med en liten drink i handen o läsa klart boken nån gång. Sen jag fick för mig att virka mormorsrutor så blir det tyvärr inte så mycket läsande av... Hoppas att jag börjar virka fortare snart så jag hinner med båda grejerna :)
Och så hoppas jag att jag får tillbaka oväntat mycket pengar på skatten (lär ju inte hända, men ändå) så att jag kan köpa en liten dator o lära mig det här med bilder o så... tråkigt att inte kunna lägga in o visa mina härliga alster ;) hahaha som precis alla vill se förstår jag ju.
Nu sitter jag ju bara på jobbet o skriver eftersom det tar typ 100 år för vår dator att ens starta. Suck! Och så fort jag ska starta den så blir det fel oxå. Drygt alltså.
Imorse var det såååå nära att jag orkade kliva upp o ta en morgonprommis, men i sista sekunden föll jag in i dvalan igen. Men jag ger inte upp!! på´t igen imöra bara :)
Nej nu ska jag avsluta min superba måltid bestående av en lasagnette-låda.

vi hörs :)

1 kommentar:

  1. Aaah ! Det verkar som det fungerar...att skriva en kommentar.

    Är hemma i U:a några dagar och har uppdaterat mig här på "Angie-nytt" !!!

    Poooool, har ni skaffat en pool, bra då bokar vi in en charter hos er, lyser inte solen kan man kanske montera upp någon slags stor strålkastare... kanske.

    Hmm, undrar vad jag ska göra idag, ja, just det jag har ju fortfarande seeemeester kvaaar !!!!

    Må gott /Camilla

    SvaraRadera