Sidor

lördag 3 juli 2010

Jag, lättlurad?!?!?!

Jajjamensan!! det är jag verkligen!!
Var på auktion tidigare idag, det slutade med en anings ånger...
Köpte 2 krukor, eller vad man ska säga, som jag ska plantera nåt tjusigt i o ställa den ena på bron och den andra ska nog min kusin få i present. Så det var iofsig väldigt bra... men jag tyckte nog att typ 650 spänn var GANSKA så dyrt. Kommer dö om jag hittar likadana på växtriket för typ 99 spänn...
Sen köpte jag ett glasägg i storleksordning struts. Grönt o munblåst. 500 kronor!!! fy!!! jag ville ju fynda!!
JAja! hittar nog på nåt ställe till det där ägget också, kanske i rabatten nästa år eller så. Det blir nog väldigt häftigt.
Ja det får visa sig.
Känner att jag kanske borde ha en egen auktion, för nu börjar det bli väldigt dåligt på kontot. Och mycket månad kvar. Men imöra blir jag ivägdragen igen på nån loppis/auktion med Sara. Blir spännande att se hur mycket bra affärer jag gör då hahaha!!! ;)
Kan va bra att ha...
Men en grej som jag blev riktigt sugen på i Hjälsta var lite tavlor av en konstnär som heter Angelica Wiik. JÄTTEHÄRLIGA!! vill ha!!
Men det kan man ju köpa på nätet ist, så får man ju välja ramen själv oxå.

Nej laddning till en ny härlig dag!!
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar