Sidor

tisdag 13 juli 2010

Kan man inte få lite semester efter semestern?

Sönderstressad efter semestern helt klart!
Sista semesterveckan spenderades uppe i Järbo hos min kusin med familj. Självklart har det varit jättemysigt och trevligt, men det är ju sjukt mycket jag lär hinna med att göra när jag är i Sandvikenkrokarna.
Träffa både morsan och farsan, så många syskon det bara går ( lyckades med 4 av 5 så det var jäkligt bra!) träffa mitt brorsbarn som jag inte sett, han föddes i April, mormor, ja men typ hela släkten. Hann träffa Malin o Macke bara JÄTTESNABBT!!!... så det var ju tråkigt.
Skulle behöva en vecka till däruppe, så man kan träffa lite fler kompisar.
Man kan ju hoppas kompisarna kan ta sig en tur ner o hälsa på mig istället då. De slipper ju iaf kuska runt hela Uppland bara för att "de ändå är i krokarna".
Dom där krokarna är väääääldigt stora ibland känner jag...
Och inte har jag lärt mig kameran än heller, och inte lärt mig hur man lägger in bilder i datorn och på bloggen... det är illa!
MEEEN.... jag har iaf lärt mig virka mormorsrutor, så snart ska jag försöka mig på att virka ett överkast. Det var väldigt bra!! få se hur stort jag orkar göra bara...
Tur att mina syskon skaffar bebisar som alldeles säkert behöver ett miniöverkast :D
Nej nu börjar det dra ihop sig för att gå ut i butiken o jobba igen...

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar