Sidor

lördag 31 juli 2010

Kulstötare... jag!?!?!

Jahapp! Ryktet har nåt mig. Enligt Ume-Henke ser jag ut som en av kulstötarna i barcelona. Kan man få livskris för mindre eller?!?!? jajjamen!! Han hade sagt det till Nicke, som sa det till Fredrik som framförde det med ett stort leende till mig. Vad säger man? KILLAR!!!
Jag tycker isf att Henke ser ut som en sumobrottare!! HAHAHA!! :D
Det var sista gången jag försöker para ihop Henke med nån av mina kompisar. Han kan gott va singel!! ;) Det värsta är att han faktiskt inte verkar vilja ha hjälp, så det är nog inget straff... kanske fixar en bitch ist då hahaha!

Gårdagens ledighet blev inte riktigt som förväntat, mamma o mormor kom inte, men ist dök Annelie, Evelina o Viggo förbi. Väldigt trevligt!!! Dom hade vart inne i uppsala o handlat, så det vart en snabbvisit. Hoppas vi ses en längre stund nästa gång. Och jag måste ju åka upp o hälsa på oxå. Hon får ju snart en knodd till...

Gissa om jag orkade åka in till saluhallen? Nej.
Så det fick bli lax o potatisgratäng ist för tonfisk o ugnsbakade rotfrukter. Men det var gott det med! o fortfarande gott, käkar samma i matlådan idag.
Längtar till ikväll, då ska jag mysa med gazpacho o vitlöksbröd medan Fredrik åker på grisfesten i Hjälsta. Vad han nu ska dit att göra...

Vart 3 rutor igårkväll till filten, men nu har jag ett problem: ska jag göra något slags mönster av de olika rutorna, eller bara virka ihop huller om buller? Borde börja tänka ut nåt smart så jag vet hur många fler av varje jag ska virka ihop. Har man inte problem, så skaffar man sig...
Garnet börjar ta slut oxå. Suck!! Orka åka till Hagaström bara för att handla mer. Kanske kan hitta nåt liknande här i krokarna. Borde googla förstås!! Får göra det imöra... Nej nu har jag bara 10 min på mig att Facebooka lite.

Tjenixen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar