Sidor

söndag 1 augusti 2010

Dagens fynd!!

Efter jobbet idag gick jag o Helena in på Hemtex en sväng. Bara för att kolla rean. Slutade med 2 påslakansset, extra örngott o lakan. Underbart!!! Satin-set som är så härligt. Köper bara det nu för tiden, o de man vill ha kommer ju oftast på rean om man orkar vänta förstås.Det vart det svarta med rosor som ser typ broderade ut. Är ju helt säker på att Fredrik bara ääälskar dom oxå ;) 525 spänn för allt!!! Fantastiskt!!!

Höll på att få panik idag vid stängning. Det bara kom in folk fast klockan var efter 16. Inte för att det i sig är så hemskt, men jag vaknade upp med hjärtklappning tidigt i morse o hade lätt panik. Hade drömt att vi aldrig fick stänga pga folk som bara fortsatte att gå in, genom galler o allt. Slutade med att min kollega gick ut o larmade hela bygget, så jag var fast där inne. HAHAHAHA!!! hur tyder man en sån dröm?!?!?! Väldigt märkligt! :) o jag vart helt förstörd! hur trött som helst.
Får ta o lägga mig tidigt ikväll så jag orkar med morgondagen. Har knåpat ihop en lång todo-lista.

Undras vad jag ska hitta på till lunch imöra då... orkar knappast gö nåt nu direkt. Martina är bra, får gå dit helt enkelt.

O pratade precis med Evelina :) Längtar tills på tisdag!!! då kommer hon o Johanna o Ebbot o hälsar på. Ska bli sjukt kuuuul. Hatar att jag så sällan träffar mina vänner :( man missar ju så mycket. SUCK!!! Ska dom få sig en redig tur på fabriks :) hahah! nej nu ska jag kolla vad min bättre hälft har för sig...

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar