Sidor

onsdag 18 augusti 2010

En lunchsnabbis...

...för jag är ju så långsam med maten jämt.
Lasagnette idag då. Ovanligt... men nu var det ju ett tag sen faktiskt.
Den lediga gårdagen blev ju en flopp får man kanske säga. Var bara hemma, klev upp alldeles för sent, kollade såpor (det var iofs jäkligt bra!) tvättade o dammsög. Lade mig tidigt. Men idag känner jag mig hyfsat uppvilad iaf. Jag har varit så sjuuukt trött ett tag, man lär nog få ha lite såna dagar när man bara gör ingenting. Gick omkring som en zombie. Men det kan ju även bero på pms-besvären.
Men tänk om det kunde ta o hända nå spännande idag då...
Kollade lite på google o såg att en gammal bekant är med i nån film. det tycker jag var otroligt lustigt! Men absolut passande!!
Tänk om man kunde få en påse med godis... skulle va nåt det!
Höll på att gå åt igår, men då köpte jag nötmix o torkade aprikoser. Duktigt!
O jag får faktiskt hålla mig till helgen.
Nej det händer visst inge intressant!!
Jag lägger min matlåda i blöt.
Morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar