Sidor

fredag 6 augusti 2010

Killar är ju jäkligt befriade alltså...

... iaf min. Iaf när det gäller presentinköp!!!
Men han verkar faktiskt inte riktigt förstå att det kostar med presenter. De bara liksom dyker upp... SUCK!!!
Men jaja. Han tycker nog att jag är vääääldigt förskonad med trädgårdsarbete. Men jag har ju hört att det sköter sig självt ;)

i morgon blir det kräftskiva på Tranbergsvägen. Gud vad roligt det ska bli!!! Jag ska göra Västerbottensostpajen. Tänker kanske t.o.m göra Ajvarbrödet o ta med oxå. Det gick ju åt iaf :) Om jag hinner...
Undrar vad man ska köpa för kräftor? Hoppas att det finns några kvar när vi åker till affären....
I nödfall får man väl ta kräftstjärtar på burk. HAHAHAHA!!! guuud vad ungkarligt!!

Nej nu ska jag skriva ut en skylt o gå ner o jobba igen. Skönt att sluta tidigt idag iaf. Har ju sovit dåligt som en gnu inatt... vi har ju inte bara vår hund hemma nu, utan Fredriks föräldrars oxå. SNARK!!! två doggar som ligger o snarkar o smaskar o krafsar i golvet o går upp mitt i natten o slörpar i sig vatten så det måste låta över hela kvarteret... Tröttluva var namnet...

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar