Sidor

onsdag 11 augusti 2010

WOW!!!

Gjorde en inställning på bloggen igår och har redan fått en kommentar, som inte är från Vishni då;),så det funkade visst. Toppen! Ska prata med henne om bloggen i morgon efter jobbet. Hon är ju lite av en expert på området. Det är lite jag undrar över. Jag är ju den mest otekniska jag känner...
Igår hade jag o SusiQ lite AW. Vart på restaurang Lingon på Svartbäcksgatan. Supergott!!! Men det var sjuuukt mycket getingar som dök upp så fort maten kommit in, så det var ett litet minus. Men det är ju sommar o vad ska man göra åt saken liksom... Det var en helt perfekt avslutning på dagen! Köttbullar vart det. Deras "omtalade". Ruskigt goda. O till efterrät fick jag väl lov att klämma ner en sorbet då... MUMS!!! Var fortfarande proppis i morse, så då hoppade jag över morgonpromenaden, men jag måste ju vila upp den stackars kroppen efter gårdagens överfall i Paradiset ;) Så som "straff" har jag bestämt att varje gång som jag inte tar prommis måste jag använda ansiktsmaskinen. Som att det är ett straff, men jag använder den ju aldrig. Dålig så där jag. Men jag har iaf använt den 2ggr på en vecka. Så straffregeln kanske gäller från idag då... ;)

Vilken tur jag hade idag! Fredrik kom med en smarrig sallad till lunch. Gott!! och så slipper jag stressa runt för att handla nåt. Suveränt bra!!
Idag var det en tant på jobbet som tyckte att jag lät riktigt norrländsk. " Annars så låter du iallafall som en person som gillar surströmming" sa hon. Men SÅÅÅÅÅ mycket dialekt har jag väl ändå inte?!?! typ 100 mil fel upp på kartan... Jaja, så kan det va. Orkade inte ens säga varifrån jag är. Mupp...

Howdy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar