Sidor

torsdag 19 augusti 2010

Nu är det dax...

...för lite lax!! Det är nog det bästa man kan ha i matlåda!!! muuums!
I morse när jag var ute o gick mötte jag en sån där grisbil. Tänkte inte mer på det. Sen när jag skulle äta frukost åkte den förbi hemma. Och gissa då!?!?! full med grisar som stack ut sina gulliga trynen. Stackarna!!! skulle väl iväg o bli bacon. Så det är ju för en goood sak. Tur att jag inte hade medwursten på mackan, för då hade jag fått riktigt dåligt samvete!!!

Sitter barfota på kontoret o tjyvlånar datorn som vanligt... inte kul när Fredrik gömmer sina bästa strumpor så jag inte kan ta dom. Lite taskigt! Jag tänker då inte köpa egna... Fast barfota i gympadojjor är inte helt kul alltså... Iallafall inte när man tar av sig dom. O jag kan ju inte ta mina strumpor, för dom är så höga när jag har tights.

Problem av världsklass...

Undrar hur Louise har det (Louie som jag föredrar att säga)... Undrar om skolan börjat än?
Alla är så duktiga o vet vad dom vill bli o pluggar o har sig. Jag blir lite avis!!!
Undrar vad jag vill egentligen?!?! Inte så lätt att veta...
Köpa soffa vill jag iaf :D

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar