Sidor

onsdag 25 augusti 2010

Dagen med stort D

Äntligen löningsdags!!!
Inte för att det kommer så mycket kosing som jag behöver, men det är gööt iaf!!
Efter alla räkningar är betalda har man ju bara några korvören kvar...
Men de ska investeras i Gränby idag!! HAHAHA! Så idag efter jobbet drar jag dit o skaffar mig en Jamie Oliver-stavmixer som jag lagt undan. (De hade faktiskt bättre pris än oss.) Sen lär jag fylla på med lite hälsokostgrejjer. Få se om jag ska bli nå piggare... Borde man inte kunna få nå bidrag för det?!?!?
Vad jag längtar tills det är dags att göra guacamole! det är så drygt att mosa avocadon med gaffel o det blir ju helt enkelt inte så bra.

Längtar till fredag!
Då är det dags att dra till kusin i Järbo, Emma fyller 7?!?!? år idag. Kan inte tro det är sant!!! Så då ska jag o Freddan (kors i taket) ta oss en tur då. Sen jobbar jag i helgen, synd, annars hade vi sovit kvar o gått på kräftskiva där uppe i Gästrikeskogarna.
Fredrik har bestämt att vi ska käka kräftor hos Nicke o Annie ist. O dom ska på Eckerölinjen först... Kan ju sluta huuur som heeeelst. Jag får ju va chaufför såklart.

Dagens lunch:
Ägg o macka... Börjar känna mig lite äggad... fniss...
Fredrik hade ju inte lagat nån mat igår, sen, när vi skulle till affären, fastnade vi hos svärisarna o käkade blåbärspaj ist.
Ja på den vägen är det...

Jahapp...
Dags att jobba igen då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar