Sidor

tisdag 31 augusti 2010

Tisdag...

Ledig tisdag och jag har inte fått mycket gjort.
Tvättat lite, det får jag vara glad för iaf. Förstår inte, ibland när man är ledig känns det som man är heeeelt mosad o överkörd av en ångvält. Vaknar liksom inte riktigt till. Det tycker jag är riktigt drygt. Nu väntar 3 jobbdagar sen ledig helg. Det ska bli skönt! Men är lite nervös o längtar till soffan kommer hem :)

Jag lugnade iaf ner mig lite angående hörlurarna igår iaf. De limmade ihop dom på MM o de funkar ju bra. Men jag blir bara jäkligt irriterad att jag liksom fick valet att skicka in dom på koll, men då skulle jag säkerligen behöva betala 600:- i avgift. Heeelt sjukt!!!
Men så kanske vi skulle börja göra på vårt jobb!?!?! dryga ut kaffekassan lite... Hahahah!!! Undrar vad surtanterna skulle säga om det :D

Helgens skåpbilstrauma har fått en lösning. Det var bara lite cirkusgubbar som skulle sätta upp lite skyltar. PHUUU!!!
Det var bara Starke Adolf och Skäggiga damen!
Det är inte bra att hetsa upp sig så hemskt...

Men hjälp!!! Vad jag har ont i skallen!!! Jag får nog helt enkelt ta nån alvedon.

Om ett tag tänker jag nog virka nån ruta till medan jag lyssnar på nåt avsnitt av "sommar i P1" på iPhonen. Det kommer nog utvecklas till ett beroende. Häromdagen lyssnade jag på Josephine Bornebusch. Tänk, vad intressant det kan vara att höra om andras liv!!! O vilket roligt sätt hon berättade på!!

Nej, nu ska jag ta o dra fram lite lax ur frysen så det blir nå middag i det det här huset... Undrar vad vi har som passar till då...

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar