Sidor

lördag 14 augusti 2010

Dagens lunch...

består av 2 ägg o macka. Vart kanske liiite stressigt imorse då. Orkade inte vakna i tid, så jag var ju tvungen att ta mitt straff o använda ansiktsmaskinen... Och försöka hinna med en massa andra saker samtidigt. Kan inte fatta att det ska va så stressigt för mig vareviga morgon?!?!?
Idag efter jobbet ska vi o fira Nicke som fyller 30. Så gissa vem som fått presentansvar? Måste man ju komma ihåg den oxå.
Jag orkar nog inte komma ihåg mer grejer nu på ett tag tror jag!
Dagens roligaste på arbetsplatsen måste ändå va putsningen av servisglasen. Men snyggt blire iaf!!

Längtar till nästa helg, då ska vi upp till viken o så. Då ska jag passa på att verkligen tokhandla på Owe J!!! så man kan göra sig en pläd till nya soffan. Som vi inte köpt än, men det är ju bra att börja i tid :)
Nej nu ska jag trycka i mig ett ägg.

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar