Sidor

torsdag 26 augusti 2010

Goood morgon...

eller SNARK!!!
Är kanske liiite trött!
6.30 ringde klockan imorse, jag snoozade en ½timme. Sen kutade jag upp o ut på morgonprommis. Duktigt!!!
Fredrik kunde dock hålla sig för skratt eftersom jag tydligen skrikit om råttor i sänglampan o så inatt... Undrar vad det betyder?
Hoppas att det betyder miljonvinst på triss!! Hoppas!!!
Har väl nåt att göra med en pajas jag träffade på igår. Snubblade runt i en alldeles för stor kostym o trampade i klaveret ett antal ggr... Kan jag tänka.
Kanske skulle skaffa en drömtydningsbok...
Har ju sovit dåligt länge nu.
TADAAA!!! Idag har jag iaf TACOS i matlådan. Fredrik hade lagat det tills jag kom hem. Det var INTE igår. Synd att jag inte köpte avocado när jag var på ICA då. För nu är jag ju ägare av en J O stavmixer med tillbehör, ganska nöjd...
Hoppas den är lika bra som den ser ut att va.
Har ju länge önskat mig en Dualit, men 1700 spänn!?!?!
Så nu har jag ju TJÄNAT en slant ;)
Fyllde på med vitaminer o mineraler i mitt hälsokostskåp oxå. Kan tro jag har en egen Life-butik...
Så nu vet jag inte vad jag kan behöva mer den här månaden...
Köpte 2 små tårtfat på jobbet iofs, de kan va bra att ha på adventsfikat. Tog 2 eftersom det var halva priset. Konstigt det där... jag hade ju inte köpt ett till ord.pris...
Nej nu är det dags att trycka in lite frukost i kakhålet o dra till jobbet

Tjarå

2 kommentarer:

  1. Mmmm, adventsfika=) Räkna med att vi kommer;) Nu längtar jag till jultider, med massa mys, tända ljus och lugn och ro. Men det där sista är nog bara en dröm, för full fart är det ju hos oss som du vet=)

    Kram// Evelina

    SvaraRadera
  2. HIHIHI!!! Ni är allltid välkomna!!!! Ja men du ser! tur att jag köpte 2 fat då ;)
    Full fart var ordet... :D

    SvaraRadera