Sidor

onsdag 4 augusti 2010

Skatteåterbäring...

....man tackarrrr!!
Fan vad gött!!!
Nu är ju frågan om jag inte borde köpa en soffa iaf... Men jag vill ju så gärna till Barcelona också... HATAR!!! att jag inte kan bådeoch :(
Kanske hjälper det om jag grinar en skvätt...

Igår var en helt fantastisk dag!!! Evelina, Johanna o Ebbot (osäker på stavningen, hur kan man glömma att fråga det!?!?!) kom ner o hälsade på. Nu vill jag också va med i deras mammagrupp :( Kan man inte få va sympati-mamma-ledig?? Så hoppas vi ses snart igen. Då är det bannemig jag som ska åka upp o inte tala om det för någon, så det inte blir så mycket annat "när jag ändå är i krokarna". Så man kan ta det lite lugnt o umgås.

Invigde även mina portionspajformar. Funkade exellent!! iaf till Citronmarängpaj. Gott i kistan ;)
Köpte på mig lite färg o superklister så jag kan ta tag i mitt, något långsamma o utdragna, betongtavelprojekt. I helgen kanske det blir av... Får pausa virkningen lite tills jag hittar på mer garn.

Kom in en surgubbe nyss på jobbet. Eller han var inte sur först, men han hade läst fel på sin KUPONG o blev väl lite sur för det. Suck!! När jag kollade lite extra såg jag att han bodde i mina hoods. Men för en gångs skull hejdade jag mig. Jag brukar alltid säga att jag oxå bor där när det kommer in nån därifrån. Men nu orkade jag inte bli tjenis med en sån trött gammal grinolle. Det blev nog inte han så ledsen för...
HAHAHA! för det borde han bli!! ;)

Dags att diska matlådan o jobba igen då.

simma lugnt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar