Sidor

fredag 20 augusti 2010

Vilken RIVSTART!

Klev upp i skaplig tid för att hinna med en sväng med min finfina ansiktsmaskin. Nu känner jag mig ren o fin i hyn. Kanske lite lyft oxå ;)
Jag menar; Pernilla Wahlgren, hennes mamma o Charlotte Perelli kan väl inte ha FEL!?!?! Har varit ganska flitig med min NuSkin-maskin faktiskt... igår fick jag tillomed ändra min beställning till ett paket med facialgels. Mycket bra. Har kommit på att jag kaaan ju faktiskt göra andra saker samtidigt, t.ex kolla morgon tv. Hahaha!!! jag gillar verrrkligen "Rivstart", ett gäng goa gubbar från Göteborg. Kan morgonen bli bättre???
Så morgonpromenixen fick hoppas över idag.
Idag är visst Tommys sista dag på jobbet, på ett halvår. Känns konstigt o trist. Och jag är inte riktigt förberedd... Trodde han skulle ner på stan den 28:e. Får ta o bearbeta detta nu då...Plötsliga förändringar känns ju inte riktigt bra alltså... ;)

Jag har visst kommit på en bra grej för att få i doggen mat innan jag åker till jobbet... Jag låtsas att han inte får ta mat, då vill han käka. HAHAHHA!!! Perfekt! Undrar hur länge det luret håller sig :D

Idag får jag inte glömma att ringa Evelina den fina!!! Har lite att styra upp inför helgen. Har visst blivit lite ändringar i planeringen, som alltid. Men hoppas det blir finnemangs. Mina fiiina kompisar :)

FRUKOSTTAJM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar