Sidor

torsdag 12 augusti 2010

Virkning...

Igår lyckades jag, helt på egen hand, lära mig att virka en blomma. Gud vad bra!!! det kommer ju bli super, när mormorsrute-filten är färdig. Kan jag virka fast lite blommor oxå. Snyggt!! Så efter gårdagen kan jag, förutom maskorna till mormorsruta då; halvstolpe och dubbelstolpe. Ja det var det. Hahahaha!
Har en lite annorlunda matlåda idag får jag lov att säga. Kycklinfile´ med pasta. Det är ju helt ordinärt. Men jag råkade go bananas i kylen igår o hällde på lite ajvar, pestodressing o mangorajadipp på hela härligheten o jag vet inte om jag gillar eller inte. Blandad smak kan man säga... Men nu har jag ätit upp o jag lever fortfarande, så det var inte så tokigt ändå. Nej nu lär jag skynda mig att diska matlådan o ta en godis innan jag börjar efter lunch igen. Jag som var så duktig med promenad imorse. Men det är ju då man fåååår ta sig en liiiiten godbit. Så måste det va!

Virka lugnt!

1 kommentar:

  1. Jag har varit lite dålig själv på att kommentera måste jag erkänna men nu så! Ser fram emot kvällens syjunta, ses! Oj nu ser jag att jag kommenterade fel inlägg, det var ju det förra som jag skulle skriva på...haha så det kan bli.

    SvaraRadera