Sidor

måndag 9 augusti 2010

Nya lurar, check!!

Japp! nya lurar till iPoden fixade. Tog ett tag, men idag fick jag verrrkligen nog!! Fattar inte varför mina hörlurar pajar hela tiden... Men nu jäklar ska jag va noga med att spara kvittot. Dom kostade trots allt 400 spänn. ASDYRT!!! Den här gången vart det ett par WESC. Så dom var ju snygga iaf ;)
1 års garanti bara, tycker jag var dåligt!!!
Men de kommer säkert krascha om nån vecka, så det spelar ingen roll...
Shit vilken härlig helg det vart iaf!! På lördagen hade jag en riktig turne´får jag lov att säga. In till Vaksala på morgonen med brudarna, hittade inget :(, sen till boländerna o letade ihjäl mig efter garn. Rätt garn dessutom, men då var det dubbelt så dyrt mot Owe Jansson, så då blev jag snål när jag äntligen hittade på´t o bestämde mig för att köpa i Hagaström iaf då. Men det är ju så lång tid innan jag ska dit... Suck! Det var på Coop.
Sen vart det till Grillby o hämta mitt paket. O när jag ändå nästan var i enköping tog jag en sväng till "Tygriket" o hittade mitt DRÖMÖVERKAST!!! precis ett sånt som jag ska försöka göra om hundra år. 1500:- kostade det, så jag tror jag tänker köpa det ist.
Sen vart det kräftskiva på Tranbergsvägen. Kom hem seeeent på natten. Vi hade huuur kuuul som helst!!! Underbart!
Sen vart det en slappardag igår.

Nej dags att gå ut i butiken igen.

Simma lugnt i ovädret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar