Sidor

fredag 27 augusti 2010

Sköna Fredag!

Ledig dag inför helgens jobb.
Ska snart dra till fabriks o köpa en Big Kivi. Frost. Har fått en bonuscheck på 100 spänn, så det är bara att passa på. Den är ju lite för dyr annars...
Så efter det har jag kommit upp i 10 olika färger tror jag. Sen vill jag ju ha den stora rosa oxå. Ta den när nästa check kommer då ;)
Tog en sovmorgon till 8.30 idag. Borde legat lite längre, för nu är jag ju trött igen... ;)
Men nu börjar det bli brådis, för vi har bestämt att göra ett besök på nån gårdsbutik här ute på vischan nånstans. Såg en skylt nere på ICA igår. Egenproducerade ostar o grejer. Intressant!!! Man ska åka mot Fittja, så det är nog närmare en mil åt fel håll. Vi ska ju till Järbo sen :)
Ska ju handla lite till Emma. Hon fyller 7!?!?!?!
På önskelistan står Hanna Montana-grejer. På Toys´r´us ska det finnas nån väckarklocka och film. så får se om vi kan hitta det då... Hanna Montana... vad är det, egentligen? jag har nog inte riktigt fattat grejen. Hahaha! :)
Nej hopp i kläderna o sätt fart!!!

Tjenis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar