Sidor

onsdag 1 september 2010

Andra försöket nu då...

Misslyckades imorse med mitt inlägg. SUCK!
Hade kokat ihop en helt trovärdig version av morgonen ;), så lade datorn av. Trött man blir alltså! Varför!?!?
Jag har ju en teori om att jag har dåligt inflytande på datorn, för det händer ju så ofta. Men här på jobbet går det iaf bra. Pepparpeppar...
Höll på att bli överkörd, som vanligt, imorse. Fattar inte hur man kan missa; Övergångstället, väjningsplikt samt att övergångstället är format i en liten kulle?!?! Tror de från Alsta-hållet är i maskopi o försöker allt de kan att eliminera mig. Tur, för mig, att jag hoppar undan i tid iaf då. ;)

Blev en sen lunch idag. Så nu är jag SÅ PROPPMÄTT!! slängde i mig käket fort som en galning. Så nu kommer jag rulla fram i butiken.Jätte härligt. Framförallt eftersom jag har världens kanske tightaste kläder just idag...
Jag borde inte få gå lös på morgnarna. Kanske lär säga åt Fredrik att lägga fram kläder på kvällen före HAHAHA!!! :D

Att göra denna vecka: måste kolla lite på en Aloevera-beställning...
Har egentligen ingen lust då det typ ekar i plånkan. Men jag behöver verkligen lite grejjer. Drygt!
Tror att det är några som vill ha lite annat oxå, så det är bra. Blir inte fraktavgiften så hög iaf. Det är ju sjukt mycket man måste beställa alltså för att få ner fraktkostnaden... Konstigt det där.

Nej, nu är det diska och ut i butiken som gäller
Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar