Sidor

torsdag 9 september 2010

Torsdag..

Jahapp! Vad händer idag då?
Har lunch, makaroner o köttfärs. Inte att rekomenderas: rivna morötter i en fryst matlåda. Det vart inte riktigt 100...
Men det får gå.
Utan ketchup o allt :(

Morgonens promenad gick ju som en dans!! Hade smort in mig ordentligt med Heat Lotion. Det är ju fööör härligt alltså!!! visste nog inte hur mycket jag saknat denna produkternas produkt! Men nu har jag fyllt på mitt lager ordentligt där hemma...

Vad härligt väder det är idag oxå. Jättekul när man har solen i ryggen när man är ute o går. Man får ju en så lång o härlig skugga på backen framför sig, man känner sig riktigt hurtig o vältränad, ända tills man kollar in i skyltfönstren på Lenas Modebod.... Då rasar ens humör igen. Spegelbilden av sig själv är ju inte sådär superkul direkt... Vart tog den där atleten på backen vägen?!?!?
Nej, det är bara att bita i det sura o acceptera att jag kommer nog aldrig bli nån sportis. Synd.

Har tänkt lite på vad jag skulle vilja hålla på med om dagarna: Ta massa skapande kurser, glaskonst i olika former, silversmide, akvarell, keramik... ja en heeel del.
För att finansiera detta måste jag bli ordentligt stadd i kassan.
Hur löser jag det då? För jag kommer då rakt inte ha tid att arbeta, det är ett som är säkert...
Får ta o klura på det ett tag...
Vinna pengar, det är ju inte nåt för mig iaf. Finns väl ingen som har sånt oflyt som jag i spel.
Ja det kommer bli lite trixigt det här... Hahahaha!!!
Kanske bara att lägga ner...

Dags för FB en liten stund innan jag går ut i butiken igen...

Morsning
Får väl helt enkelt låta bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar