Sidor

torsdag 16 september 2010

Snark...

Det här känns väl ändå som en segdag...
Pratade nyss med Fredrik, jag hade fått hem lönespecet. Vart hyfsad lön. Trodde jag inte... Har ju varken jobbat extra eller tagit nån semesterdag...
Får hålla hårt i korvörena hädanefter nu då.
Det enda possitiva med nedskärningen på mina timmar, som vikarie lär man väl va glad för det man får, är att jag får sovmorgon varje dag.
Ska bli tokskönt!
Hoppas jag o Freddan kan hitta på nån bra resa till Barcelona snart då. Skulle va skönt att ha det gjort. Har ju väntat på rätt läge ända sen jag fyllde 30. Över ett år sen. Jaaaa, det är inte lätt när det är svårt.
Imöra har vi demo på både Kitchen Aid o keramiska knivar. Det är roligt med lite happenings! Ska nog köpa en keramisk mandolin tror jag. Det beror lite på vad det är för erbjudande på den. Ångrar att jag inte köpte en förut när vi hade jättebra pris. Har ju en keramisk kniv som jag bara älskar!
Vilket häftigt material alltså...
Nej morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar