Sidor

måndag 6 september 2010

Bara att vakna känns ju som en käftsmäll...

Har världens tröttdag idag. Guuuud vad det går trögt fram... Känns som att det enda man får hjälpa kunderna med är returer o byten. Såååå trökigt!
I helgen har det varit full fart där hemma.
Lördag: byte av soffa. Det innebar en hel del merarbete. Ommöblering GRANDE.
Sen, när fåtöljen kommer, måste vi byta rumsbord. För annars får den inte plats. Sen ser ju tv-bänken helt fel ut oxå. Så då måste vi fixa nytt. Men det ska jag spana på blocket efter. Det ska va som ett sideboard med vitrindörrar på. Det ska jag måla vitt. Det kommer bli såååå tjusigt. Men bara för det kommer jag inte hitta nåt, som vanligt... Hann även med att baka Ernst-bröd o äppelpaj och Carro o David kom o käkade. Sen åkte grabbarna ut o fiskade. Vi tjejer kollade på Wolverine. Snygg. Till det: Fanta o rosé. Inte så gott.
Söndag: Mös ett bra tag i soffan, med täcke. Virkade nån ruta till mitt plädprojekt. Lite tjockare garn, så det kommer gå sååå mycket snabbare än dom där smårutorna jag oxå håller på med.
Sen var jag o Carro till Ulva kvarn och Fullerö. Det resulterade i 2 burkar goood honung. 1 citron och 1 Eucalyptus. Och en massa små grejer till mina i framtida projekt. Det är så härligt med lite projekt!!! Synd att jag aldrig hinner med riktigt...

Nej dags att gå ut i butiken igen.

Morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar