Sidor

onsdag 22 september 2010

Lax i lådan...

Idag vart det lax till lunch. En favorit!
Så himla lätt att bara svänga ihop oxå.
Men nu var det fredrik som gjort det, så lättare kan det ju knappast bli....

Vaknade med solen i ögonen imorse, ändå kunde jag inte ta mig ur sängen på prommis. Dåligt! Men jag tar det imorgon då. Jag fattar inte att man kan va så trött!?!? när är det egentligen man byter till vintertid? Kommer bli sjukt skönt iaf!
O snart börjar jag ju 12 på dagarna, så jag ska INTE klaga på tidiga morgnar!

Jag o Sara borde ju öppna relationsbyrå iallafall! Hörde ryktas om en dejt uppe i Gästrikland. Härligt!!
Fram för fler "Spanska" syjuntor!!! :)

Igår fick vi ett roligt besked!
Våra kompisar har köpt hus ute hos oss. Jippie!!! Kan inte alla bara flytta ut till vår byhåla!?!? Skulle ju vara FANTASTISKT!!!

Äsch! nu ska jag kolla fb innan jag går ut o jobbar igen. Kanonis!

Tjenis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar