Sidor

tisdag 21 september 2010

Vilse i pannkakan!

Vart lite "pangkisar" till lunch. Med honung o kanel. Så det känns ju bra i magen. Kanel är ju bra för förbränningen o honung är väl nyttigare än socker o sylt iaf...
Idag håller vi på att packa upp en hel del tallrikar. Behöver jag säga att det är tungt!?!?.
Men snygga är dom.
Skulle gärna ha ett lass med "Blond"-stripe från Design House Stockholm.
Signe Persson Melin har ju designat dom, iaf hon och hennes studenter, så de kan ju inte annat än vara snygga!! Säkert jättegoda att äta på oxå.

Shit vilket bra pris vi har på Global-set nu!!! Hade jag inte haft redan så det räcker så hade jag lätt köpt en låda! Värt!!

KÖPSUGEN....
Borde verkligen fixa frippan oxå... Men jag kan ju inte bestämma mig...
Göra lite highlights eller färga det mörkbrunt som vanligt...

Svårt det där...

Nu har jag iaf fått grönt med lite semester i slutet av oktober.
Hoppas vi tar tag i det här med Barcelona nu då...
Skulle va så jäkla kul alltså!!!
Perfekt för min kommande fotovägg med. Lite härliga bilder. Kan bara tänka mig. AAAHHH!
Har hittat på ett perfekt ställe att köpa billiga ramar på. sen ska jag bara lacka dom svarta, fylla med fina bilder o upp på väggen där den stora kandelabern ska stå. Snyggt! Men vi lär ju tapetsera först oxå, så det är nog ett långtidsprojekt.

Nu lär jag ut o jobbe igen.

Morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar