Sidor

fredag 10 september 2010

Meeen ååååhhhh!!!!

Fy vad drygt det är att vara så totalt oteknisk som jag!!!!
Blev tipsad av Evelina idag om en blogg, så tänkte jag att det borde väl inte va svårt att lägga den på min lista. Så man slipper leta reda på den varje gång...
Men vad händer?!?!?!
Det enda som blir tillagt är ett inlägg från Sanna Lundells blogg... Den kan ju va intressant förstås, men det är ju inte riktigt rätt.
TRÖTTSAMT!!!
Jag borde bara få hålla mig till papper o penna...

Ojsan... nu kom jag åt en knapp så sidan vart helt konstig på datorn oxå. Morsan blir väl galen...
Jag sitter o väntar på att hon ska gapa färdigt.
Hon håller på att tapetsera om i sitt sovrum, och det låter som att det går åt skogen... HAHAHAHA!!!!
Så alla som undrar över mitt heta temperament ;), borde ta sig en tur till morsan på besök när hon håller på här hemma. JA herre min da!!!!
Men nu får hon ta o hjälpa mig snart med virkningen så jag kommer hem någongång...

Jaha, nu kom morsans granne in. Hon vill leja morsan till att fixa hennes kök lika som morsans.
Tegeltapet... Vad säger man... URK!!!! Men det kanske är högsta mode på Vretas hahahah :D
Men sovrumstapeten var tjusig faktiskt.

Haft en toppendag med Evelina!!! Och vi tog en tur in till Johanna, som stannade hemma idag. Nyopererad o med svärfar hemma som hjälp med gossarna. Vad gulligt!!! Han ska va där o hjälpa henne nu då tills hon blir bra i handleden.

Jahapp! nu kanske hon kan slita sig en stund...

Morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar