Sidor

onsdag 29 september 2010

Vilka fina tips...

som jag fick av Camilla!!! Tackarrr!!! men du har ju faktiskt ett annat jobb oxå! Så försök inte ;) Men tack iaf!!! :)
Gårdagen bara rusade förbi!
Vaknade i ottan av solen som sken in i sovrummet. Underbart!
Efter promenaden vart jag helt slut, har nog en förkylning på g, virkade lite rutor o kollade på lite skit på tv.
Rätt som det var kom Höglund!?!?!?
Jäkligt kul!!! han o lilla Herman. Hade vart i viken o passade på att svänga förbi här på hemvägen.
Det vart inte så länge dock, de skulle hämta lilla mamman o dra till Häggvik.
Och jag skulle ju in till stan o träffa SusieQ.
Men nu hittar de hit iaf till nästa gång :)
Fåtöljen har kommit nu också. SÅÅÅÅÅ roligt!!! hoppas Fredrik hämtar den efter jobbet idag. Hoppashoppas!!!
Men det leder ju till ett ytterligare problem... soffbordet. Måste hinna åka o kolla på det innan helgen. Undrar vad Fredrik tycker om det...
Jag som börjar sent kanske kan åka o lägga undan nåt så får Fredrik åka efter sitt jobb o köpa ut ett... det kanske är en jäkligt bra fördelning när jag tänker efter! :) Men idag hinner jag inte iaf, för jag har ju tvätt o handling på schemat.

Häromdagen kollade jag lite i Panduro-katalogen och såg lite grejjer att göra fina örhängen av. Jag köpte några jättefina i Umeå i somras, skitdyra, så nu ska jag göra egna såna. Passade på igår när jag var inne i stan o gick till Panduro-återförsäljaren. Kanske blir årets julklapp ;)

Sen var vi på Plock o käkade. Hur gott som helst! o härligt sällskap. Tiden bara rusade förbi... Det värsta när man käkar där är ju att man inte riktigt kan bestämma sig, så jag tog in ett berg med mat. Gött!! o vin till. Jag kan ju dricka vin jämt nu om jag vill... hiner iaf sova ruset av mig innan jobbet hahahah!
Men jag kliver ju upp så tidigt iaf så jag är ju jättetrött på kvällen.

Vilken töntig på tv! "man kan ju lägga upp lite snyggare, så här på en skärbräda t ex" Var väl inte alls nå snyggt!

Nej nu ska jag kolla om tvätten är färdig.

Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar