Sidor

onsdag 15 september 2010

Falurött till vitt... Går det ens?!?!?

Igår, på min lediga dag, fick jag för mig att måla mina falurödsfärgade trälyktor vita. Började med den lilla...
Vilket meck!!!
Har slipat, borstat o torkat färg så hela jag är röd fortfarande.
Och lyktan är ju inte vit iaf. Det kan ju jag glömma tror jag. Den står i hallen på tork och imorse när jag drog till jobbet såg den iaf ROSA ut. Hur ska jag lösa detta? Hooooppas att det går om jag tar några fler lager färg på.
Alltså det tog verkligen flera timmar.
Jag vill ju att saker ska gå fort!
Men det får bli helgens projekt då.
Måste köpa mer färg oxå.

Trökväder idag då. Snart ser man väl ut som ett russin...
Hur ska det här sluta?
Jag måste köpa nya träningsdojjor snart. Det kryper upp vatten i dom jag har. Kanske lite slajmigt att knata runt i.
I morse var RBA Peter här på, han såg min aloevera-dunk o sågade det totalt! Hahahaha! Jag gillar ju honom annars!!!! Han får passa sig!!! :)
Men jag tycker iaf att det är bra, annars skulle jag väl verrrrrkligen inte dricka 2 dunkar i månaden minst!?!?! för det är ju inte billigt heller...
Men alla får väl tycka som dom vill. ( Men det är ju inte rätt ;) )

Vad skönt att ha lite matlådor i frysen... Imorse då, tog jag bara ut en o for. Perfekt! Det värsta är bara att det finns väldigt många som jag inte är så sugen på... Får göra fler i helgen då. Mycket jag ska hinna med då... Borde skriva mig en " To do"-lista. HAHAHA!!! det var länge sen man fick en sån framslängd framför näsan...

Nej nu tror jag att jag ska se efter om det finns nå skyltar att skriva ut...

Morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar