Sidor

torsdag 30 september 2010

Jippie!!!

Igår efter jobbet kom jag hem till till en helt ny installation... Fredrik hade hämtat fåtöljen OCH köpt ett ett nytt bord.Tjusigt!!! så härligt!
Lagom till helgen oxå.. Så skönt att den saken är ur världen nu då.

Just nu multitaskar jag ordentligt! Käkar frukost, skriver OCH laddar för jobbet... ujujuj! Tur att man är kvinna.
Har även fjäskat lite för Fredrik, så att han skjutsar mig från jobbet till posten o hämta ut inventeringsgrejjer till jobbet. Måndagens trauma har satt sina spår...
Det är ju tydligen så att det bara MÅSTE vara vägarbeten HELA tiden på vägen till jobbet. Så då vart det ju precis trafikkaos när jag i godan ro åkte över en korsning. Hamnade precis i ena korsande filen o så blev det STOPP! Stod där o skämdes i flera minuter o arga bilister fick köra runt blå faran. men jag blev iaf arg på dom framför som bara stod där o va still. Tur att jag har en pyttebil iaf :)
Så egentligen behöver jag faktiskt inte fjäska för Fredrik, för han blir nog mer stressad av att jag ringer o är på dåligt humör pga dåliga bilförare. HAHAHAHA! tycker ju själv att undertecknad är en exemplarisk bilist!
Nej nu lär jag nog skynda mig lite... Tänk att jag blir lika stressad på morgonen fast jag börjar 2,5 timmar senare. OTROLIGT!
Har väl för mycket för mig helt enkelt...

Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar