Sidor

söndag 12 september 2010

Trött söndag....

En trist o grå söndag är det idag. Tur att det finns fler som jag, tröstshoppare, som hittar till butiken o är lite köpsugna.
Tog mig iaf upp i morse på promenad. Jag blir lite extra stolt över det eftersom jag var så sjuuukt trött! (som vanligt med andra ord...)
När jag i godan ro var ute, i det ganska varma vädret, kom jag att tänka på när jag och Camilla skickade in en spindel till Jonas på Skansen... Vi trodde det var nån asiatisk mördarspindel vi fått med i en kartong porslin.
Så var ju dock inte fallet... Pinsamt. Han ringde själv upp o berättade att det bara var en svensk skogsspindel, typ, som kanske gillade att vara i lagermiljö.
Han måste ju tyckt att vi var grymt fåniga :) HAHAHA!
Undrar vad han tänkte när han fick brevet med en packtejps-förpackad, platt spindel...
Jaja! vad gör det om hundra år...

Morsning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar