Sidor

tisdag 21 september 2010

Totalt nedsprutad!!!

Vad trött jag blev!
Ut i morse då. Började med att det sipprade in vatten under dojjorna. SUCK!
Sen började regna. Sen, som en fin avslutning, kom en bil o gjorde en stor fin våg som bara sköljde över mig. DUBBELSUCK!!!
Vad trött jag blev...
iPoden dyblöt o jag såg ut som en variant av han i "crow". mascaran från igår totalt hängde över fejjan och håret.. O fy vad äckligt. Vattenpölsvatten över heeela mig. Buhuuu!!!
Men nu är jag duschad o ska dra till jobbet.
Snart iaf... Ska bara... ;)

Hjälp vad det pluttar ut bebisar till höger o vänster!
Lena o Micke fick en Ida häromdagen, igår kom lilla Sixten i Årsunda o snart kommer det en liten hos Evelina. Superkul o mysigt!!!
Men jag blev ännu mer avskräckt igår... Fredrik sa med inlevelse " Får jag ett barn ska jag döpa honom till Månse-Melker". Som i reklamen ni vet... Hmmm! jag känner mig inte helt övertygad... Fredrik <3

Jag o Sara kom ju på en bra idé här i helgen när vi hade "Spansk syjunta". (Drack mojito o virkade ;))
Vi parar ihop min killkompis med hennes tjejkompis!!!
Hoppas det går vägen!!!!
Så kan de flytta hit o bara hänga med oss mest hela tiden HAHAHAHA!!!
Hoppas dom oxå tycker det är en bra idé!!!
Annars kan dom ju bara hänga, trevligt sällskap är ju aldrig fel. O tillsammans åka hit o hänga mest hela tiden :D

Nej FARAO vad jag har lite brådis nu... Men vad konstigt det vart idag när jag skulle in på min blogg idag... konstigt var ordet! måste rådfråga min personliga bloggrådgivare nån dag ;)

Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar