Sidor

fredag 17 september 2010

Aaahhhh! Härligt!!


Idag smäller det!!!
Ska köpa en keramisk mandolin. Det är på tiden!
Ångrade mig ju så hemskt förut att jag inte beställde en, när jag hade chansen.
Har ju en keramisk kniv som jag gillar skarpt alltså!
Kanske blir en liten till ;)
Läs mer på Vikingsun´s hemsida vettja! vikingsun.se (jag vet att jag är kass! men jag måste ju lära mig en hel del om bloggning, som t ex att länka o så... ska prata med min personliga rådgivare, i kvarteret ovanför, om det snart... KASS var ordet! )
Sen blir det till att skiva av!!!
Vad jag nu behöver skiva... Men alltid finns det väl nåt?!?!
Hjälp vad dagen bara rusat idag!
Det är bra, för då blir det fort helg ;)
Herre jeeee!!! Snart är lunchen över oxå. Hjälp! kan verkligen 45 minuter gå så fort!?!?!
Måste skrapa ihop småpengarna i plånkan o se vad jag har råd att köpa för grejjer av Bosse idag då.

Morsning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar