Sidor

måndag 13 september 2010

Ojsan!!!

Har tv:n på. Nyhetsmorgon. Det ska visst bli filminspelning i Uppsala de kommande veckorna. De ska spela in den amerikanska versionen av Stieg Larssons triologi. Så de varnar för diverse hollywood-kändisar i krokarna av Drottninggatan. Vad lustigt!
Borde dom inte kunna sätta upp lite kulisser i sin filmstudio ist?

Hahaha! mina nya, tjocka, svarta strumpbyxor som jag köpte uppe i Valbo i fredags bjöd på ett gott skratt!
De var jäääätte tunna, men med tjocka partier på mitten av benen. VA!?!? vad är det för mode!?!?!? jag är ju helt off kanske, men det ser för bedrövligt ut!
Ja, det märks att man börjar bli gammal alltså. Fattar ju ingenting.
Jahapp! Nu börjar det regna oxå.

Imorgon är jag ledig.
Är ju skapligt pank, så då ska jag bara sitta hemma o mysa. Dricka lite snobbig choklad som jag fick av Camilla. ;)
O så måste jag ju virka lite fler rutor så jag blir färdig med pläden snart.

Dagens triss-skrap på tv : 100 000.
Skönt!

3 kommentarer:

  1. Virka på! Snart kanske jag kommer och ska mysa under pläden i er nya soffa=)

    //Evelina

    SvaraRadera
  2. Bäst jag rappar på d¨å ;)
    Ska jag spara strumpbyxorna till dig?
    HAHAHAHA!!!

    SvaraRadera
  3. HaHa, ja den spindelhistorian hade jag nästan glömt, det var ju väldigt påhittigt av oss, ju.

    Hoppas dyr-chokladen var smarrig, själv får jag väl skrapa av chokladen på en liten dajm eller nått....

    See you!

    SvaraRadera