Sidor

torsdag 29 juli 2010

Lunch... REDAN?!?!

Shit vad fort tiden till lunch gått!!! Hoppas det går lika snabbt tills jag slutar ;)
Ledig imorgon, ska bli så skönt!
Har haft att göra med mycket konstigt folk den här veckan, och det finns faktiskt en övre gräns på hur mycket man orkar med!!! SUCK!!! För allas information så är det inte vi i butiken som tillverkar våra varor. Ett litet tips är att tänka på det när man vill komplettera en servis som gammelfarmor började samla på 1800 kallt...
Så kommer mamma o mormor i morgon. Väldigt vilket rännande det är till mig helt plötsligt... Men det är ju härligt när man får lite främmande. Få se om mormor överlevt veckan o kan följa med...
Ska försöka mig på att baka Ernst´s bröd med Ajvar relish. Få se hur det går, men enligt min kära kollega så var det lätt o helt underbart gott. Ska försöka hinna in till saluhallen på morgonen oxå. Ska börja med att laga lite annan mat än lasagnette tänkte jag. Så jag tar nog o gör lite grillad tonfisk. Har aldrig ätit det, så hoppas det blir bra. OM jag hinner in förstås ;)
Märks ju knappast att man gick 3 år på kockskola... Hahaha!! :D
Nej nu ska jag kolla lite grejer i barcelona igen. Får passa på när man har chansen. Hemma tar det ju föööör lång tid på datorn.

Mors igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar