Sidor

onsdag 28 juli 2010

Ja då var det onsdag då...

Har precis klämt en macka från Subway. Jag hade sån tur att Fredrik köpte till mig på sin lunch, för jag hade ju ingen matlåda idag. Men det bränner ordentligt i skallen, han ska ju alltid ha massa jalapeno o grejjer på. Sörplar i mig en Cola så går det nog över...
Sitter på lunchen o kollar en sida på nätet som jag blev tipsad om; Williams-Sonoma.
Skulle ju bra gärna beställa lite delar till min underbara Kitchen Aid. Men jag kanske borde börja använda delarna jag har först... Men den nya pastamaskinen verkar ju helt och absolut nödvändig!!!
Och jag hittar verrrkligen inte på min handvevade pastamaskin, som att jag skulle använda den iaf ;)
Nej kanske jag ska googla lite på Barcelona, det börjar dra ihop sig nu. Bara jag vet hur mycket jag får tillbaka på skatten så får vi se om det blir nån resa av eller inte. Annars får det väl dröja lite då så jag hinner spara lite kosing. Fick iaf ett bidrag av Fredriks mamma o pappa när jag fyllde. Tackarrr!! :)Alla bidrag emottages tacksamt.
5 minuter kvar bara, bäst jag skyndar mig.

Howdy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar