Sidor

måndag 26 juli 2010

Födelsedagar... vad ska det va bra för?!?

Efter 30 behöver man väl inte fylla mer.. Fattar inte att jag är 31 år idag!!! hur har det gått till liksom?!?! Har inte ens haft 30-års kris än ( inte vad jag vet själv iaf, kanske ska fråga dom här på jobbet... ;) )
Fast det är ju roligt med kalas o presenter förstås ;)

Dagen började med att betala räkningar. TRÖK!!!
Sen tokstressa till Willys o köpa lite bullar o tårta till jobbet. Kan inte komma utan, för alla andra är ju jämt så duktiga o tar med. O så är det ju jäkligt gott oxå ;)
Kollade in FB-sidan o herregud vad många grattis jag har där då!!! Känner mig väääldigt poppis hahaha.
FB är ju jäkligt bra alltså, smidigt att bara slänga in ett litet hej i farten. För man känner ju faktiskt inte alla så väl så man får infall o ringer o tjabbar hur som helst med vem som helst. Fantastiskt! och så lätt att lägga in bilder o så... :)
Nej! få se när dagen kommer o jag börjar lägga in bilder här för egen maskin... Kanske bara blir drygt, har ju kanske liiite bilder...
Nu är det dags att skölja ner lunchen med lite tårta
MUMS!!

Grädden på moset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar