Sidor

måndag 19 juli 2010

Dagens lunch...

... en härlig låda med Lasagnette. Märker att det ofta är innehållet i mina matlådor... Men det är ju så lätt att fixa!
Ännu lättare den här gången eftersom det var Fredrik som stod för matlagningen igår HAHAHA! Ibland har man tur!
Är sjuuukt trött idag! Och Lingonvecka, alltså kan man må sämre eller!?!? Skönt att det bara är 6 timmar kvar på denna arbetsdag. Imorgon är jag ju ledig, så då kan jag gå omkring o tycka synd om mig själv hur mycket som helst!!! Fast efter lunch lär jag rycka upp mig, för då kommer kussebusse o Jonas, Emma och Sixten!! Får hoppas det är lika fint väder då som idag.
Igår vart jag ganska nöjd med en grej iaf... Lyckades virka 2 mormorsrutor med olika färger i varven. Helt själv! bra gjort!! Klappar mig själv på axeln. Det ska ju bli ett överkast, få se vilken stackare som får det. Men det blir inte så stort tror jag, så det blir väl nå syskonbarn som blir besviken i jul. HAHAHA!!!

Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar