Sidor

torsdag 22 juli 2010

Sista dagen...

...med Lasagnette i matlådan. JIPPIE!!! börjar bli ruskigt trött på edt där nu! Men i morgon ska nog min käre sambo bjussa mig på en finlunch ( hoppas på MAX) så jag hoppas verkligen det inte skiter sig. Det var alldeles för längesen.
Men bara för det måste väl han hänga i Märsta o jobba precis imorgon....
Jaja! den som lever får se.
Kan man få en överdos av sitt arbete, inte ens 2 veckor efter semestern?
Inatt började jag verkligen fundera. Vaknade till helt kallsvettig o kunde inte fatta hur dumma i huvet folk kan va. Vägrade lämna butiken, fast det var långt efter stängning. En dryg tant skrek att hon visst fick lämna tillbaka en vara hon köpt i augusti -08 och allt var bara kaos!!!
Som tur var hände det ju inte på riktigt utan det var någonting jag drömt, men jobbigt var det likväl.
Tur att jag är ledig i helgen.
Då väntas det besök både på lördag o söndag.
Sandra o pappa kommer på lördagen, på söndagen kommer mormor o mamma. Kan ju tyckas lite onödigt att dom inte åker samtidigt, men dom lär få göra som dom vill. Och tur att vi inte planerat nåt, när man för en gångs skull är ledig 2 dagar på raken...
Är det fint väder tänker då jag ligga i poolen iaf.
Kanske ska lura med pappa o Sandy till Steninge slott. Jag skulle ju få handla nåt hemma på fabriks, men det borde ju gå lika bra där? För jag har ju sett en sån tjusig grej från KOSTA BODA som jag kan tänka mig att addera i mitt lilla skåp därhemma...
Visar sig väl

Simma lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar